duminică, 7 iunie 2009

Ne-am dat cu PETU' şi am câştigat!

În urmă cu vreo lună eram la Buşteni adunând PET-uri. Nu de una singură, ci împreună cu dragii de colegi din Seria 1. Despre ce naiba vorbesc, sunt sigură că vă întrebţi. Eh, între 4 şi 30 mai a avut loc tabăra Recycle, Raft and Race un proiect organizat de MaiMultVerde şi Heineken (că tot se poartă responsabilitate corporatistă). Ne-am adunat acolo cam 100 de volunatari, în câte 4 serii, ca să ecologizăm zona. Şi am avut de lucru nu glumă, oamenii aia transformându-şi pădurile în adevărate gropi de gunoi. Am strans nici mai mult, nici mai puţin de 30 de tone de gunoi!!!!

Tabăra a fost una din cele mai mişto experiente. Cu toate că am stat vârâţi în gunoi până la genunchi (nu, nu mă plâng de asta, e doar un mod de a atrage atenţia asupra existenţei tomberoanelor) ne-am simţit bine, ne-am împrietenit, am învăţat o mulţime de lucruri noi. Şi asta s-a vazut şi la final.

Povestea PET-urilor poluatoare nu se opreşte aici!:P După ce le-am adunat noi din ape, păduri şi văi, am construit din ele plute şi azi ne-am întrecut cu ele pe lacul Băneasa. Cursa a fost foarte strânsă, dar în final am ieşit învingători. Am avut şi mici probleme... sau mai bine să le spun obstacole. Baliza, căci la ea ma refer, exact când să trecem linia de sosire, împricinata s-a prins de pluta noastră şi nu am mai avut cum să o ocolim. Una din regulile concursului era sa nu atingem balizele ci să trecem printre ele. Dar juriul a fost corect şi a oferit premiul I atât nouă, care ajunsesem primii cât şi celor care ne-au ajuns din urmă şi care au avut balize mai puţin potrivnice. În final toţi am câştigatat. Şi nu, nu mă refer la medalii. Am câştigat experienţă, prieteni şi, sperăm noi, un Buşteni mai curat. Lucrurile nu se opresc aici, căci fiecare din noi avem de iniţiat, la rândul nostru, o acţiune de ecologizare!

Cât de curând revin cu poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu