miercuri, 5 octombrie 2011

De ce n-am mai scris pe blog şi cum voi scrie de acum înainte

N-am mai scris pe blogul ăsta de mai bine de un an. N-am stat degeaba. Am trăit intens, frumos, cum-numai-în-filme-vezi în offline. Am o durere în partea dreaptă şi o bubă creativă ce stă să se spargă. Mi-am zis sa mă reapuc de scris pe blog, la modul old school. Fac din asta nu doar un exerciţiu de comunicare, ci şi un loc unde să-mi vărs apucăturile creative, unde să-mi refulez sentimentele sau frustrările.

Am avut un an bun. Extrem de bun. Cinci luni mi le-am petrecut in Polonia si în astea cinci luni am învăţat să fiu mai rabdătoare, mai tolerantă, mai open minded (mai mult decât eram deja). Am cunoscut oameni fascinanţi prin spiritul lor liber, prin viciilor lor, prin perseverenţa şi conştiinciozitatea cu care îşi cultivau pasiunile. Am zburat pentru prima dată cu avionul şi a fost grozav. Am mai repetat experienţa de câteva ori între timp. Mi-am facut prieteni polonezi, cehi, slovaci, italieni, spanioli, ucrainieni, sud-americani, unguri şi nu-mai-ştiu-câte-alte-naţii. Am călătorit mult, Berlin, Praga, Madrid, Valencia, Budapesta, dar Polonia a fost întotdeauna acasă, locul de care aparţineam, spaţiul meu idilic la care mă întorceam de fiecare dată cu mai mult drag.

După cinci luni de aventuri pe ritmuri wroclawiene m-am întors într-un Bucureşti care îmi devenise străin. "Acasă" nu mai era "acasă" şi îşi pierduse orice semnificaţie. M-am întors după două luni şi a fost ciudat. Nu rău, ciudat. Între timp am făcut (şi încă fac) pe voluntarul într-o asociaţie culturală, am făcut hitchhiking prin ţară şi aparent birtul satului e un loc grozav de făcut prieteni, m-am plimbat prin Spania şi Andorra şi m-am angajat (fapt care, contrar a ceea ce aş fi crezut, mă motivează întru dezvoltarea personala. Asta, bineînţeles, după ce am trecut prin stadiul "am job, de-acum înainte nu voi mai avea timp să fac tot ce vroiam să fac, dar nu făceam!") Încă sunt în căutarea sinelui şi încă nu îmi este foarte clar ce vreau de la viaţă sau ce vrea ea de la mine. Eh, sunt tânără, doamnă, tânără!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu