Care-i treaba cu reclamele la bere din ultima vreme? Şi de unde apropierea asta bere-maşină-condus?
Nu mai ştiu exact prin ce perioadă vedeam reclama la Ciucaş în care un individ conducea un camion şi vorbea cu un cerb. *pauză* o_O Să reluăm: o reclamă la bere în care un individ conduce o maşină şi vorbeşte cu un cerb, un cerb care cântă, bea expresso rece şi „gândeşte problemele”. WTF??? Numai mie mi se pare ceva dubios la reclama asta?? Înţeleg că e bere de la munte şi că la munte sunt cerbi şi că e bere bună de drumeţii şi foc de tabără şi cântat la chitară, dar poate că îmbinarea elementeleor nu e tocmai cea mai fericită.
De curând am văzut noua campanie Golden Brau în care oameni normali merită o bere pentru munca normală pe care o realizează. Aşa că unul din printuri ne prezintă un şofer de autobuz sprijint de o maşină (de fapt este chiar un autobuz). Nu înţeleg de ce au ales să îl prezinte în această ipostază şi nu după terminarea programului, la o bere cu prietenii/colegii, de exemplu.Mie una printul asta imi exprimă orice mai puţin dorinţa de a ma afla în maşina unui şofer care "merită" o bere!
http://www.radurestivan.ro/2009/06/05/analiza-campania-golden-brau/
RăspundețiȘtergere:)
:)
RăspundețiȘtergerePe cea cu oftalmologul nu o văzusem. Oricum, interesantă analiză şi bine punctate unele aspecte. :)
Intrebare: Si daca omului care "merita o bere" nu ii place berea? Poate nu ii place alcoolul?
RăspundețiȘtergere@ Vasilică: Cred că ideea campaniei este "recompensa". După orele de sex anal:P de care ai avut parte , meriţi ceva. În cazul astă acel "ceva" e un Golden Brau. Conceptul ar fi ok, numai că realizarea lui e puuuuţin dubioasă. Adică nenea şoferu' sprijinit de autobuz cu ditai PETu de bere lângă el...alcool-maşini-condus nu e chiar asocierea cea mai fericită
RăspundețiȘtergere